כתיבת תוכן תדמיתי, לעסקים שרוצים שהלקוחות המדויקים יגיעו אליהם, ללא הרבה מאמץ, באמצעות המדיה הכתובה.
1
1
כתיבה תדמיתית מביאה אותך לקדמת הבמה, מדברת עליך ועל העסק בצורה אותנטית, בד”כ בגוף ראשון, קצת יותר רגישה אפילו, כזאת שמכוונת לגעת בקוראים. מטרת הכתיבה התדמיתית היא בעצם לספר סיפור, את הסיפור שלך.
1
1
כתבת פעם יומן אישי? אני כתבתי, שנים. למען האמת, אני כותבת את עצמי, בערך מאז שלמדתי לכתוב, ועד היום.
בשנים האחרונות, לשמחתי הגדולה, אני כותבת גם לאחרים, את עצמם.
הידע שרכשתי בתחום התדמית, יחד עם התמקצעות בתחום הבלוגים, עוזרים לי לייצר תוכן שמשרת את העסק בצורה מיטבית, כי הוא מדבר אותך ואת העסק שלך, בצורה הכי אותנטית, בגובה העיניים, כך שיוכלו להתחבר אליך.
1
1
הרי בשורה התחתונה, מה כולם רוצים? להתחבר, להזדהות, לקבל מושג קצת יותר אישי על מי שעומד מאחורי הקלעים, לקרוא מדי פעם מחשבות, או חוויות, ולהרגיש שהם מכירים אותך עוד לפני שהרימו טלפון וקבעו את הפגישה.
1
1
כשהתוכן שלך מדבר אותך, אמיתי ובלי סיסמאות, המסר יעבור בדיוק כמו שהוא צריך לעבור, וייגע בדיוק בנקודות שהוא צריך לגעת, ויביא אליך בדיוק את הלקוחות שצריכים להגיע אליך.
1
1